Friday 20 June 2014

photos of nikah @ solemnisation at sungai petani


as promised, ini gambar2 sekitar majlis nikah pd 20-12-2013. kalau ada nampak anything yg korang minat n nak tau, boleh drop a comment kt bawah ek.. :)

ini pelamin nikah yang kat rumah tuu... sorry yg ni lampu malap plak sbb kamera sendiri..hasil usaha bersama my siblings n my cousins and aunts n uncles..thank you all!! forever thankful to them..
okehh...ini gamba masa tingkap belom kna tutop dgn kertas hitam to block the light..

make up yang bihan solek in less than 1 hour! sangat cepat but long- lasting ;)) sukeeerr
the beautyshot is from my wedding photog: ahpengitufikry ...atah panggil fikry je..die shoot all my wedding pic -nikah, outdoor, sanding and bertandang..complete. klik sini utk link fb dia: photog- Ahpeng itu Fikri

sedikit preview of hantaran..both side kakak atah yang buat. thanks kak! kalau korg ddk area KL/kedah, boleh tempah dgn dia.. fb page: maryam khadeja.  bleh klik sini utk direct link: MARYAM KHADEJA

and this pic will end my nikah pics preview..
sgt fokus dgn cameraman! lain x tengok dahh!!

til my next post!! xoxo...




No comments:

Post a Comment